Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~natphotography | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia Be. adresReda zarejestrowany13.02.2009 @23:40:06 ostatnio na stronie10.02.2013 @14:03:31

Może nie profesjonalnie, może JESZCZE nie z wyczuciem, ale czasem coś napstrykam.
Przynajmniej staram sie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5307897
digarty113 komentarze436 posty na forum0

komputer / sprzęt
śmiało mogę powiedzieć, że oko,że palec ale i Nikon d3000 VR 18-55mm 1:3.5-5.6G

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~koszmar69    09.04.2009 @23:23:15
Nie ma za co Lubię oceniać prace, szczególnie młodych, zdolnych ludzi. Zapraszam do mojej galerii. Myślę, że znajdziesz coś dla siebie
~koszmar69    09.04.2009 @23:19:04
Życzę powodzenia w przygodzie z fotografią.
~pgaik    07.04.2009 @21:37:39
tak dokładnie Jelitkowo
dzięki i pozdrawiam
Paweł
~lubieklepke    07.04.2009 @14:03:09
bardzo dziekuje za komentarz pozdrawiam
~RafalNowak    06.04.2009 @23:29:58
bardzo dziękuje za miłe słowo
pozdrawiam wiosennie
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~proffoto    06.04.2009 @20:07:51
Masz ciekawe zdjecia.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~evegetsnaked    01.04.2009 @21:46:24
to podziwiam ja geografie znam tyle co palcem po mamie przejechalam. zero orientacji w terenie. bez mezczyzny tradycyjnie sie gubie.w razie stresu i samotnosci pytam i dochodze tam gdzie chce nie jestem taka straszna baba ktora ze zlamanym paznokciem idzie do doktora pozdrawiam!
_______
with my own wigga.
~comarenko    31.03.2009 @22:49:48
Zdjęcie przez przypadek pyknąłem więc drugi raz już bym tam nie trafił:/ ale całe podstarzałe miasto in Warsaw jest świetne do takich przypadkowych fotek... tak sę myśle
ostatnio edytowane: 2009-03-31 22:50:43
~evegetsnaked    31.03.2009 @22:34:49
ale nudywiec obila ci sie o uszy Ruda Ślaskahehe.
no tak praca klasowa kiedy to bylo. chcialabym miec znow 16 latto byly czasy
_______
with my own wigga.
~evegetsnaked    31.03.2009 @22:32:06
i bardzo dobrze ja mieszkalam kolo katowic wiec w sumie miasto na miasteczku i miescie w jednym. ale jak np bylam w lublinie na egzaminach teraz ostatnio to tam jakos takos bardziej tolerancyjni ludzie byli.. moze przez studentow tak czy owak dla odwaznych swiat nalezy!!
_______
with my own wigga.
~evegetsnaked    31.03.2009 @22:22:02
pomarancz jeszcze tak skoro masz rude wloski zielony to juz szalenstwo w polsce:P
czy jest tak za murzynami strasznie? wydaje mi sie ze to od miejsca zalezy duze miasta - wieksza tolerancja. odczuwalam roznice
_______
with my own wigga.
~AinKa    31.03.2009 @22:21:27
ja nie obrabiam zdjęć
wszystko tak jak prosto z aparatu ;]

Twoich nie dałam.
~evegetsnaked    31.03.2009 @22:18:22
w polsce z takim kolorem ciezko... jak przyjezdzam na holideja do domu to ludzie palcami mnie wytykaja... specjalnie przechodza obok by popatrzec.. cichna rozmowy.. itp
ale co sie nie robi by spelniac male marzeniapowodzenia!
_______
with my own wigga.
~evegetsnaked    31.03.2009 @21:54:58
tak sie sklada ze autorka jest tez modelka.
sprowadzalam z niemiec albo austrii nie pamietam dokladnie nazwa: goldenwell elumen typ BB@ll
pozdrawiam!
_______
with my own wigga.
~comarenko    31.03.2009 @21:52:22
może i trochę jakby zajeżdża Gdańskiem ale zrobione na starym mieście w stolicy
~AinKa    31.03.2009 @21:10:09
Natku dałam, na ten co Ci mowilam! i powiem Ci że robi wrazenie no ale zobaczymy co z tego bedzie ***
~margo33    31.03.2009 @19:05:24
i o to chodzi
pozdrawiam
_______
~margo33    31.03.2009 @18:55:38
dziekuje
_______
~pomalujmojswiat    30.03.2009 @13:07:42
absolutnie nie ;D
_______
.
~district    30.03.2009 @10:16:32
masz ciekawe pomysły zdjęcia trochę brakuje ale widzę idziesz w dobrym kierunku... tak dalej aż dodam sobie Twój profil do obserwowanych
Pozdrawiam koleżankę i życzę miłego dnia
Łukasz.
~district    30.03.2009 @10:13:31
Władysławowo , bardzo ładna galeria, jestem pod wrażeniem
~virgo160    16.03.2009 @23:10:36
Podoba pod wzgledem jakosciowym jak i pod wzgledem Twej przecudnej urody:D
ostatnio edytowane: 2009-03-16 23:12:10
_______

~virgo160    16.03.2009 @21:17:05
TO wiedzialam, ze piekne miejsce:D
Ale piekniejsze ja tu widze profilowe:D
Za nie z checia dalabym rewelacje:P
_______

~Maty888    14.03.2009 @18:00:22
przeraża mnie uwielbienie dla tego zespołutylko dlaczego nie jest spotykane wsród ludzi w przedziale wiekowym od 20 lat? spokojnie. i od gejów mi tu proszę nie wrzucać:P
_______
Ja oceniam to tez ocen bo mi wzrok pada to przynajmniej nie będę sam
~pgaik    11.03.2009 @17:15:43
tak Natalio, ale pewne zasady fotografii są niezmienne od wielu lat a kadrowanie portretów to sztuka nad sztuki i ja nie mówię, że robię to dobrze, ale nie mówię też jeśli mi ktoś zwróci na coś uwagę, że zrobiłem to świadomie bo tak chciałem

pozdrawiam Cie cieplutko
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt