Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~natphotography | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia Be. adresReda zarejestrowany13.02.2009 @23:40:06 ostatnio na stronie10.02.2013 @14:03:31

Może nie profesjonalnie, może JESZCZE nie z wyczuciem, ale czasem coś napstrykam.
Przynajmniej staram sie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5307897
digarty113 komentarze436 posty na forum0

komputer / sprzęt
śmiało mogę powiedzieć, że oko,że palec ale i Nikon d3000 VR 18-55mm 1:3.5-5.6G

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~borrow    18.03.2011 @12:54:50
wróć. jak widzę ulubiony zespół :P
~borrow    18.03.2011 @12:54:32
ej, ja też zawszę jak widzę happysad to pierwsze co wpisuje, to happysad, chociaz na 100% pewna nie jestem czy mój aktualnie ulubiony, ale na 100 % nieznudzony od 19585405498540 lat :D
~frzq    25.05.2010 @13:22:50
Hm, nie wiem czy się "zajmuję krajobrazami...", bo generalnie moje fotografie są w 100% amatorskie. Więc mogę się nie znać. Ale oczy mam, wyczucie estetyki chyba też i te 2 Twoje fotki są wg. mnie bardzo dobre. Poprostu lubię zwyczajne, codzienne, nie wymuszone fotki. Pozdrawiam
~qstra    30.04.2010 @18:35:27
MACowymi cieniami. jakies takie mokre czy cus
~Pifko    13.02.2010 @23:37:41
Jeśli tylko masz czas na zdjęcie, a jako tło bierzesz białą ścianę...
Tzn, że możesz wykombinować więcej

To nie fotografia sportowa, koncertowa - że liczy się w niej szybkość, chwila. Chyba wiesz co mam na myśli
Pozdrawiam.
_______
Nie dziękuj/besztaj.
Po prostu oceń moje fotki.
~zniczudayv    28.01.2010 @00:05:48
wiekszoość twoich zdjęć nadaje się na NK
ale...
moze bedzie lepiej
_______
~borrow    26.01.2010 @21:00:06
jezu nie mow do mnie anna
~tsubassa    11.12.2009 @22:42:07
Jak trafię na happysad w końcu to będę mógł porównać
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~tsubassa    11.12.2009 @20:32:18
Pierwszy raz byłem więc nie widziałemAle wiesz, np nagrania z koncertów happysadu, Kawalec nie jest tak energetyczny jak Rojek.
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~tsubassa    11.12.2009 @10:16:15
Rojek niemrawy?! No ja byłem pierwszy raz w sumie, ale tyle energii na scenie co u niego to nie widziałem
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~tsubassa    10.12.2009 @22:41:30
O, zapomniałem Ci się pochwalić, byłem na myslovitz dwa tygodnie temu, mega wypas był.

Najfajniej, jak zaczęli grać Długość Dźwięku to Artur Rojek obrócił w kierunku publiki mikrofon i cała piosenkę oprócz ostatniego refrenu śpiewali ludzie. Fajny gest
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~AreArt    08.12.2009 @22:40:04
kocham ostatnio barwy,,,,i tak sobie eksperymentuje....nadal szukam sciezki harmoniiii barw......ja skromny czlowiek..ale dziekuje za pochwały..pozdrawiam
~AreArt    08.12.2009 @21:39:20
swietnie,......roznorako ..wysmienicie,,,przekazujesz barwy twarzy..pozdr
~zsrrborys    29.11.2009 @19:17:01
fajne prace, pozdrawiam
~qstra    22.11.2009 @14:02:37
cieniami maca
~tsubassa    18.11.2009 @22:41:52
No to życzę świetnej zabawy Czekam na jakieś sprawozdanie fotograficzne
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~AinKa    07.11.2009 @22:59:27
wiem dlatego wstawilam
~tsubassa    22.10.2009 @15:42:31
Zazdroszcze Ci, ja może dopiero pod koniec listopada się wyrwe na któryś jak będzie bliżej Krakowa.

Wpadnij an stronę mojej drużyny (w tworzeniu jeszcze) http://www.bastion39.com
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~tsubassa    21.10.2009 @23:45:21
Ależ Ci zazdroszczę że byłaś na koncercie. Wybierałem się w najbliższą sobotę w Krakowie ale nie wypali:/


Oo! I proszę, harcerka ZHP, ZHR?
_______
Nie dziękuj, oceń moje prace:
http://tsubassa.digart.pl/digarty <- Zapraszam!
~f207    03.09.2009 @23:50:18
Hello. To pojedynczy RAW z wywolaniem LAB i zmiana do DHI Pozdrawiam
~Ivrinn    02.09.2009 @08:38:02
Całkiem ciekawe Ci te zdjęcia wychodzą
_______
"Mówię. Krzyczę. Piszę. Czy warto było mącić ciszę?"
~covala75    25.08.2009 @19:52:53
nie to tylko taki cytat z piosenki Kazika gdzie w refrenie jest ze teraz patrze na twarze jak moj brat gra na gitarze ale to nie moj brat a Slawka nawet nie znam tak mi sie tylko skojarzylo jak zobaczylem zdjecie kolesia z gitara
pozdrawiam
_______
bardzo cenie sobie wszelkie komentarze
~WILCZEWSKI    28.07.2009 @10:12:39
dzieki
~Baroque    17.06.2009 @18:48:24
bo ciekawe b/w i portrety
_______
"Walczyć mogę tylko o coś, co miłuję, miłuję tylko to, co szanuję, szanuję tylko to, co rozumiem." - A. H.
~WILCZEWSKI    17.06.2009 @16:32:43
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt